IKT Ledelse & Koordinering – ny uddannelse hos Byggecentrum

IKT Ledelse &   Koordinering IKT-bekendtgørelsernes krav om en IKT-koordinering af alle involverede i en byggesag kræver nye kompetencer, som kun få har.

De   kompetencer kan man nu få på vores helt nye uddannelse   “IKT Ledelse & Koordinering”, der lanceres i efteråret 2013.     Uddannelsen er for alle byggefaglige medarbejdere, der arbejder med BIM og IKT-ledelse.

Deltagerne får en bred vifte af relevante faglige emner serveret af et stærkt undervisningsteam, der kommer fra en praktisk hverdag på de store BIM projekter.

Send en mail til ga@byggecentrum.dk   med teksten “IKT” i emnefeltet, så får du besked, så snart   uddannelsen lanceres!

Medlemmer og interessenter i BVU*net, har mulighed for at deltage med en medlemsrabat, kontakt Lars Tangaa Andersen tlf. 44 89 06 12, hvis du er interesseret

OPDATERING

Nu er IKT Ledelse & Koordinering lanceret – og de første tilmeldinger er kommet ind

Som opfølgning Christian Boldings indlæg ovenfor, så kan Byggecentrum nu supplere med datoer og yderligere informationer om uddannelsen “IKT Ledelse & Koordinering”.

I IKT-bekendtgørelserne stilles krav om en ”koordinering af den samlede IKT-anvendelse mellem alle involverede parter i byggesagen”.

Den nye uddannelse “IKT Ledelse & Koordinering” hos Byggecentrum ruster deltagerne til at håndtere IKT-koordineringen – og dermed til at tage ansvaret for at koordinere det digitale samarbejde mellem alle byggeopgavens parter iht. kravene i IKT-bekendtgørelserne.

Underviserteamet er særdeles stærkt og meget engageret. Det er gode formidlere der kommer fra en praktisk hverdag med BIM på de store BIM-projekter – så der bydes på konkrete erfaringer og indblik fra byggefolk, der kender deltagernes situation ud og ind i praksis.

Læs mere om uddannelsen her: http://www.ikt-lk.dk.

mvh
Lars Tangaa-Andersen